فروش انواع دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات

خط بسته بندي ليبل زن و ليبل شيرينك

فروش انواع دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات

۱۰ بازديد
فروش انواع  دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات، دستگاه پرکن مایعات اهمیت بسیار زیادی در صنعت پیدا کرده است. این دستگاه امروزه در انواع مختلفی طراحی و تولید شده و برای پرکردن ظروف انواع مایعات قابل استفاده است. روند بالای سرعت تزریق در این دستگاه ها با توجه به دقت بالایی که دارند سبب ساز محبوبیت این دستگاه ها گشته است. راه اندازی خط تولید مایعات در صنایع متفوت اعم از خوراکی ، بهداشتی و آرایشی، شیمیایی و صنعتی و ... به این دستگاه وابسته می باشند.فروش انواع  دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات 
دستگاه پرکن مایعات در مدل های و فیچرهای مختلف قابل طراحی و تولید می باشد که هرکدام ازاین پارامترها باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ می گردد. جهت اطلاع از قیمت دقیق دستگاه پرکن مایعات غلیظ با پشتیبانی تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز راهنمایی و قیمت دقیق پرکن مایعات غلیظ را به شما اعلام خواهند نمود. دستگاه های تولید شده در این مجموعه با گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله ارائه می گردند.
انواع دستگاه های پرکن مایعات :
دستگاه پرکن دستي
دستگاه پرکن دستي براساس نياز واحد‌هاي توليدي و با توانمندي مهندسان ايراني طراحي و ساخته شده است. دستگاه پرکن دستي با ابعاد کوچک داراي قابليت‌هاي ويژه اي بوده به نحوي که مي تواند تمام نياز يک واحد توليدي را به دستگاه پرکن براي پرکردن انواع مايعات و محلولها برآورده سازد. ماشين پرکن و دربند اتوماتيک ساخت مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز جديدترين مدل از اين سري ماشين آلات است که با بهره گيري از دانش و تجربه چندين ساله کارشناسان در اين زمينه طراحي و ساخته شده است.
دستگاه‌هاي پرکن اتوماتيک
دستگاه‌هاي پرکن اتوماتيک داراي نوار نقاله براي انتقال ظروف با هر شکل و اندازه، پر کردن همزمان 4 الي 12 ظرف، درب گذاري و درب بندي در دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک توسط سنسورهاي تعبيه شده مي‌باشد و مکانيزم‌هاي پر کردن در دستگاه‌هاي اتوماتيک مي‌تواند پمپ، سيلندر پيستوني و ثقلي باشد که هر يک از آن‌ها داراي کاربرد خاص خود مي‌باشند.
به منظور پر کردن مايعات رقيق نظير آب، دوغ، انواع عرقيات، تينر، الکل و مايعات اين چنيني از سيستم ثقل استفاده مي‌شود.
از سيلندر پيستون و پمپ هم براي مواد رقيق و هم براي مواد غليظ استفاده خواهد شد.
دقت بالاي سيلندر پيستون در پر کردن و نيز برخورداري از تلرانس خطاي پايين باعث شده است که مورد استفاده بيشتري قرار گيرددستگاه پرکن مایعات اتوماتنیک ایرانی
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
در صورتی که قصد خرید یک دستگاه پرکن مایعات دارید توصیه می شود با شماره های زیر تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره تخصصی دریافت نمایید. 
09129212294 مهندس مددخانی 
09129593215 مهندس رهبری 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.