فروش دستگاه پرکن چهار نازل اتومات ثقلی

خط بسته بندي ليبل زن و ليبل شيرينك

فروش دستگاه پرکن چهار نازل اتومات ثقلی

۶ بازديد
فروش دستگاه پرکن چهار نازل اتومات ثقلی، دستگاه های ثقلی غالبا برای تزریق مایعات رقیق درون ظروف بسته بندی بکار گرفته می شوند. بدلیل سرعت بالایی که این دستگاه ها در انتقال مایع دارند دارای محبوبیت بالایی نزد تولید کنندگان هستند. همچنین بدلیل حذف پرسنل و دخالت دست در تولید، در صنایع غذایی کاربرد بیشتری دارد. این دستگاه ها را می توان بصورت اتوماتیک، دستی یا نیمه اتومات طراحی و اجرا نمود.فروش دستگاه پرکن چهار نازل اتومات ثقلی 
شرکت توليدي نهاد صنعت پيشگام البرز با بهره گيري از کادري مجرب و کارآزموده و نيروي جوان و خلاق احداث خطوط توليد را فراهم آورده. تمامي دستگاههاي توليدي داراي ضمانت و گارانتي 24 ماهه و پشتيباني قطعات و لوازم يدکي 10 ساله مي باشد.
سرمايه گذار محترم از ابتداي شروع فعاليت ميتوانند با مشاوره با کادر متخصص خلاق و متعهد شرکت نهاد صنعت پيشگام البرز با اطمينان براي احداث خط توليد مورد نظر خود گام بردارد. قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک چهار نازل ثقلی
انواع دستگاه پرکن مايعات
دستگاه پرکن مايعات به طور معمول به دو شيوه اتوماتيک و يا نيمه اتوماتيک طراحي و توليد مي‌شود. مکانيسم و عملکرد دستگاه‌هاي پرکن مايعات، بر اساس نوع پيمانه کردن مايع مورد نظر، نام گذاري مي‌شود. بنابراين دستگاه پرکن مايعات شامل انواع مختلفي است که عبارتند از: پرکن تايمري، دستگاه پرکن ثقلي، پرکن سيلندر پيستوني، پرکن لورسلي و… که هر يک در موارد خاصي به کار گرفته مي‌شوند و کاربردهاي ويژه‌اي دارند.
دستگاه پرکن نيمه اتوماتيک
در ابتدا اپراتور ظروف را در داخل فيکسچر تعبيه شده بر روي دستگاه قرار مي دهد و با فشردن پدال يا شاسي شيرهاي نازل ها باز شده و عمليات تزريق صورت مي گيرد. پس از زمان بندي اي که در تنطيمات سيستم بوده شيرها بسته و سيکل بعدي آماده اجرا مي گردد.
در اين نوع دستگاه بسته بندي ابتدا بايد زير هر نازل يک عدد بطري قرار دهيد سپس با فشردن شاستي استارت مايعات بصورت اتوماتيک داخل بطري ريخته مي شود سپس با قرار دادن زير دربند درب بطري بسته خواهد شد.
انواع شوينده ها (شيشه شور ، سفيد کننده، جرم گير و…)
انواع حلال ها (تينر ، الکل ، استون و..)
انواع مايعات شيميايي (اسيد ها، آب اکسيژنه، ضد يخ ، کود هاي مايع و…)
انواع مايعات خوراکي (آب ، سرکه، دوغ ، آب ميوه و…)
اين دستگاه ها به اندازه اي در پر کردن مواد رقيق موثر و ساده عمل نموده که مي توان براي تزريق مايعات رقيق به درون ظرف از فشار تخليه شدن خود آن ها از مخازن دستگاه پرکن بهره گرفت که اين موضوع باعث شده که اين مکانيسم به مکانيسم ثقل معروف گردد.
دستگاه هاي پرکن ثقلي از آن جايي که با استفاده از فشار خود مواد و نيز جاذبه، تزريق را انجام داده لذا نيازي به مکانيسم هاي سيلندر پيستون و يا پمپ نخواهند داشت. اين موضوع سبب شده که اين دستگاه ها داراي قيمت منصفانه تري بوده و نيز آسان تر بتوان آن ها را تهيه نمود.
در اين سيستم ها با توجه به آن که سنگيني مواد عامل اصلي فشار ريزش بوده چنانچه در صورت کاهش حجم مواد درون مخزن شاهد افت فشار تزريق نيز خواهيم بود چرا که سنگيني مواد پشت نازل نيز کمتر مي گردد. از اين رو به طور معمول بين مخزن پرکن و يک مخزن اصلي اتصال برقرار شده انتقال ماده به مخزن پرکن با استفاده از پمپ انجام مي گيرد.
مکانيزم قطع تزريق نيز در دستگاه هاي پرکن مايعات رقيق با ديگر دستگاه ها متفاوت مي باشد. از بين مهم ترين آن ها مي توان به کارگيري تايمر، لودسل و کانتر را نام برد. به طور معمول حسگر لودس (نوعي سنسور وزن) نتايج مطلوب تري را به بار خواهد آورد.
دستگاه‌هاي پرکن اتوماتيک
دستگاه‌هاي پرکن اتوماتيک داراي نوار نقاله براي انتقال ظروف با هر شکل و اندازه، پر کردن همزمان 4 الي 12 ظرف، درب گذاري و درب بندي در دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک توسط سنسورهاي تعبيه شده مي‌باشد و مکانيزم‌هاي پر کردن در دستگاه‌هاي اتوماتيک مي‌تواند پمپ، سيلندر پيستوني و ثقلي باشد که هر يک از آن‌ها داراي کاربرد خاص خود مي‌باشند.
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129593215 مهندس رهبری 
09129212294 مهندس مددخانی 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.