فروش دستگاه پرکن و دربند شیشه تخم شربتی

خط بسته بندي ليبل زن و ليبل شيرينك

فروش دستگاه پرکن و دربند شیشه تخم شربتی

۴ بازديد
فروش دستگاه پرکن و دربند شیشه تخم شربتی، دستگاه های پرکن مایعات با توجه به دقت بالایی که در تزریق مایع درون ظروف بسته بندی دارند و سرعت بالای عملکردشان و نیز حذف دخالت دست در فرآیند تولید، دستگاه های پرطرفداری هستند. یکی از مهم ترین نیازهای خطوط تولید در زمان بسته ‌بندی ریختن مایعات در ظروف و بطری‌ها می‌ باشد که با استفاده از دستگاه پرکن مایعات این عمل ضمن برخورداری از دقت و سرعت بالا، به صورت ساده، موثر و بدون دردسر انجام می‌گردد. استفاده از ماشین آلات پرکن ضمن افزایش بهره وری کمک زیادی به دقت بسته بندی می کند. مایعات مختلف به منظور ریخته شدن در ظروف و بطری ها نیازمند روشی هست که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانیزم موثر، ساده و بدون درد سری داشته باشند.فروش دستگاه پرکن و دربند شیشه تخم شربتی
دستگاه پرکن نوشیدنی تخم شربتی شامل: بطري شوي، پرکن شيشه، درب گذار، درب بند و ليبل زن مخصوص بطري هاي تخم شربتي همراه درب آسان بازشو، مخصوص مايعاتي نظير تخم شربتي، ابميوه پالپ دار و پوره دار و غيره مورد استفاده قرار مي گيرد همچنين با پيش بيني تنظيمات ساده اي مي توان از اين دستگاه براي انواع بطري هاي شيشه اي ، پت ها و حتي ظروف پاکتي با ارتفاع و حجم متفاوت استفاده نمود. مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز تمامی دستگاه های بسته بندی و تولید مایعات را با گارانتی 24 ماه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می دهند.

دستگاه پرکن آبميوه در حالت کلي به سه نوع تقسيم مي شود:

دستگاه پرکن آبميوه رقيق
دستگاه پرکن آبميوه غليظ
دستگاه پرکن آبميوه پالپ دار
براي پرکن هر يک از انواع اين آبميوه ها از دستگاه متفاوتي استفاده مي گردد . قیمت دستگاه پرکن و دربند شیشه تخم شربتی

پرکن تخم شربتي مجموعه کامل از ماشين آلات براي توليد نوشيدني تخم شربت نظير؛ دستگاه از قسمت پرکن مجهز به چند نازل مي باشد با دو مکانيزم طراحي و ساخته شده، نيمي از نازلها مخصوص مايعات رقيق و نيمي ديگر نازل غليظ پرکن ، بخش اول براي پرشدن شربت رقيق مي باشد و بخش دوم براي تخم شربتي غليظ . بعد از پر شدن شربت مقدار افزودن تخم شربت را از طريق سيلندر پيستون تنظيم مي شود.

دستگاه ثقلي که محبوب‌ترين مدل براي پرکردن مايعات به حساب مي‌آيد، مکانيسم مخصوص به خود را براي فعاليت دارد. به طوري که مايع رقيق در مخزن در نظر گرفته شده در بالاي دستگاه قرار مي‌گيرد و سپس به‌ واسطه نازل يا نازل‌هايي که دستگاه دارد، به سطح پايين‌تري منتقل مي‌شود. دقت داشته باشيد که ظروف بايد در زير نازل‌ها قرار گيرند تا مايع پس از خروج، به آن‌ها وارد شود. بايد متذکر شد که اين دستگاه سنسور دارد و نازل‌ها به طور اتوماتيک بطري‌ها را شناسايي مي‌کنند تا بتوانند مايع يا سيالات را داخل آن‌ها بريزند.

دستگاه پرکن سيلندر پيستوني براي پر کردن مايعات غليظ  استفاده مي شود. سيلندرهايي بسته به تعداد نازل ها با حجم هاي کاملاً يکسان ساخته و بر روي دستگاه سوار مي گردد. درون سيلندر خلا ايجاد شده و همزمان شيري که به مخزن راه دارد باز شده و فشار مکش باعث ميشود مواد به داخل سيلندر مکيده شود.
چون حجم سيلندرها کاملا باهم برابر است حجم مواد وارد شده به داخل سيلندرهاي دستگاه نيز کاملا با هم برابر مي شود. در مرحله دوم پيستون به طرف جلو حرکت کرده و همزمان ورودي مخزن بسته شده و خروجي نازل باز مي شود در نتيجه فشار پيستون، مواد داخل سيلندر به داخل نازل و از آنجا به طرف ظرف هدايت مي گردد.
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره وخرید :
09129212294 مهندس مددخانی 
09129593215 مهندس رهبری 



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.