قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک اسیدی با دربند

خط بسته بندي ليبل زن و ليبل شيرينك

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک اسیدی با دربند

۳ بازديد
قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک اسیدی با دربند، دستگاه پرکن اسید یکی از دستگاه هایی است که به جهت پر کردن مواد اسیدی درون ظروف مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از سری ماشین آلات پرکن مایعات رقیق می باشد که بسته بندی های دقیق، بهداشتی و استانداردی را عرضه می کند.
دستگاه های پرکن علاوه بر صنعت تولید اسید در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک اسیدی با دربند
دستگاه پرکن مايعات اسيدي در بازار به قيمت هاي مختلفي به فروش مي رسد. شرکت نهاد صنعت پيشگام البرز با توجه به بازار رقابتي سعي کرده است تمامي قيمت هاي خود را به صورت رقابتي و منصفانه قيمت گذاري کند تا مشتريان فراز صنعت بتوانند با مقايسه قيمت ها و کيفيت ها بهترين نوع دستگاه را براي خود خريداري کنند. لازم به ذکر است تمامي توليدات شرکت امکان سفارشي سازي با توجه به نياز شما وجود دارد تا از هزينه هاي اضافي کاسته شود.
شركت ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با داشتن مهندسين فني و كاركنان مجرب با هدف مشتري مداري هر پروژه يا ماشين آلات مورد نياز مشتريان عزيز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازي را بطور كامل پشتيباني لازم را بر عهده گرفته تا رضايت كامل مشتريان خود را فراهم نمايد. قیمت دستگاه پرکن و دربند مایعات اسیدی
سرويس دهي و خدمات پس از فروش نهاد صنعت داراي 2سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش است كه توسط مهندسين و متخصصين نهاد صنعت پيشگام البرز براي مشتريان محترم در سراسر ايران ارائه مي گردد. مدت زمان تحويل دستگاه از زمان عقد قرارداد 20 الي 30 روز كاري مي باشد كه نصب در محل و آموزش به صورت رايگان انجام مي شود.
مشخصات دستگاه پرکن مايعات اسيدي
استفاده از قطعات پلاستيکي
تنظيم مقدار پر کردن هم از طريق شير و هم تايمر به صورت مجزا
امکان پر کردن انواع ظروف در ابعاد و اشکال و ارتفاع هاي متفاوت
تا حداکثر ارتفاع ميتوان بطري ها را پرکرد.
سرعت و دقت در پرکردن مايعات اسيدي نسبت به ديگر دستگاها
نازل هاي اين دستگاه با حسگر چشمي طراحي شده اند و در صورت وجود ظرف در زير نازل عمل مي کنند
کابرد آسان و بسيار ساده
کاربرد و کارگرد دستگاه پرکن مایعات در صنایع :
اين دستگاه مايعات اسيدي خود را از جمله نوشيدني هاي الکلي ، نوشابه ها، سرکه و آبليمو، تينر، ضد يخ، وايتکس، جرم گير و... را در بطري هاي مختلف بسته بندي کنيد و به بازار عرضه نماييد. دستگاه پرکن مايعات به دوبخش اتوماتيک و نيمه اتوماتيک تقسيم مي شود اما پرکن مايعات اسيدي به دليل مواد خطرناک که اگر با پوست تماس پيدا کند ممکن است آسيب بزند نمي توان از پرکن نيمه اتوماتيک استفاده کرد. براي همين شما با خريد دستگاه پرکن مايعات اتوماتيک براي خود يک خط توليد راه اندازي مي کنيد. دستگاه اتوماتيک پر کن مايعات اسيدي همان طور که از اسمش پيداست خودش مايعات را با توجه به اندازه بطري پر مي کند.
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی 
09129593215 مهندس رهبری 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.