فروش دستگاه پرکن اتوماتیک گریس سرد و گرم

خط بسته بندي ليبل زن و ليبل شيرينك

فروش دستگاه پرکن اتوماتیک گریس سرد و گرم

۲ بازديد
فروش دستگاه پرکن اتوماتیک گریس سرد و گرم ، گریس معمولا مخلوطی از روغن و دیگر مواد شیمیایی می باشد که برای افزایش قوام روغن به کار می رود. و سبب می شود که روغن غلیظ شود. از گریس در ماشین آلات صنعتی استفاده می کنند به طوری که سبب افزایش کارایی ماشین آلات می گردد. گریس در ظروف مختلفی بسته بندی می گردد تا بتوان در صنایع و مشاغل گوناگونی از آن استفاده نمود. گریس از جمله موادی است که خاصیت روانکاری دارد. این ماده که از مشتقات نفتی به شمار می رود دارای غلظت زیاد است. برای پرکردن آن داخل بشکه و سایر ظروف نیازمند دستگاه پرکن گریس است. این نوع دستگاه پرکن جزو پرکن مایعات غلیظ است.فروش دستگاه پرکن اتوماتیک گریس سرد و گرم 
دستگاه پرکن مايعات يکي از ماشين آلات صنعتي در زمينه بسته بندي است که در دقت بالايي دارد و در وقت هم صرفه جويي مي کند. ظروف مختلف براي پر شدن توسط مايعات نيازمند روشي هستند که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانيزم موثر، ساده و بدون درد سري داشته باشند و بهترين دستگاه براي اين کار دستگاه پرکن مايعات است. تنوع دستگاه های پرکن در ابعاد و کارکرد متناسب با مایع تولیدی و میزان تولید روزانه باعث می گردد نیاز به مشاوره و کمک گرفتن از متخصصین اهل فن ضروری گردد. مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با مشاورین مجرب پاسخگوی تولید کننده محترم خواهد بود.
مکانیزم عملکرد دستگاه گریس پرکن 
 مکانيزم عملکرد دستگاه پرکن گريس به اين صورت است که ابتدا بايد تنظيمات مربوط به حجم تزريق مواد و تنظيم ارتفاع نازل در مقايسه با دهانه ظرف انجام شود. سپس ظرف در داخل سيني فيکسچر قرار مي‌گيرد و دستگاه شروع به کار مي‌کند. با هر بار قرار گرفتن ظرف در زير نازل، نازل به سمت پايين حرکت مي‌کند تا به کف ظرف برسد و سپس به صورت اتومات به سمت بالا مي‌آيد و همزمان عمل پمپاژ گريس به داخل ظرف نيز صورت مي‌پذيرد. فروش دستگاه پرکن اتوماتیک گریس سرد و گرم
پس از پر شدن ظرف، نازل نيز متوقف و از ظرف خارج مي‌شود و آماده قرارگرفتن ظرف بعدي مي‌گردد. مخزني که بر روي دستگاه گريس سرد قرار گرفته، داراي پره‌هايي با شکل و مکانيزم حرکتي خاص است. بدين ترتيب که اين پره‌ها با حرکت خود گريس را با فشار به سمت دهانه خروجي مخزن هدايت مي‌کنند تا گريس از طريق پمپ به داخل دستگاه مکيده و سپس به داخل نازل منتقل شود. دستگاه هاي پرکن گريس که به صورت تمام اتوماتيک عمل مي‌کنند، تنها نياز به يک نفر اپراتور براي قرار دادن ظروف خالي بر روي نوار نقاله دارند و تمامي فعاليت‌هاي دستگاه به صورت خودکار انجام مي‌شود.
1) دستگاه پرکن گريس سرد
برخي از گريس‌ها از حساسيت بسيار بالايي در برابر گرما برخوردارند و با گرم شدن، ويژگي خود را از دست مي‌دهند. به همين دليل در زمان بسته بندي آنها نيز نبايد گرم شوند. مکانيزم عملکرد دستگاه پرکن گريس سرد به صورت پمپي تايمري يا لودسلي است که مي‌تواند به صورت نيمه اتوماتيک يا اتوماتيک طراحي و ساخته شود.
دستگاه پرکن گريس سرد نيمه اتوماتيک به اين ترتيب عمل مي‌کند که اپراتور ظروف را در زير نازل‌ها قرار مي‌دهد و با فشار دادن پدال ظروف را از گريس پر مي‌کند. دستگاه پرکن گريس سرد يکي از دستگاه هاي مهم و کاربردي در کارخانه‌هاي صنعتي است. اين دستگاه از دقت و سرعت بالايي برخوردار مي‌باشد.
2) دستگاه پرکن گريس گرم
دستگاه پرکن گريس گرم به صورت نيمه اتوماتيک و تمام اتوماتيک است که در نوع نيمه اتوماتيک، اپراتور ظرف‌ها را در زير شير پرکن قرار مي‌دهد و با فشار دادن شاسي مخصوص، فرايند پر کردن انجام مي‌شود. اما در دستگاه پرکن گريس گرم تمام اتوماتيک، تمامي اين کارها به وسيله دستگاه انجام مي‌شود و اپراتور فقط بايد ظروف را بر روي نوار نقاله قرار دهد تا دستگاه آنها را به زير نازل‌ها هدايت کند.
شماره تماس واحد فروش مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید :
مهندس رهبری 09129593215 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.