فروش دستگاه پرکن گالن 20 لیتری

خط بسته بندي ليبل زن و ليبل شيرينك

فروش دستگاه پرکن گالن 20 لیتری

۱۰ بازديد
فروش دستگاه پرکن گالن 20 لیتری، از جمله ویژگی های منحصر به فرددستگاه های پرکن تنوع بالایی است که در مکانیزم و عملکرد و ابعاد دارند. این دستگاه ها را می توان برحسب نیاز تزریق مایع از چند سی سی تا لیتر های بالا طراحی نمود. دستگاه پرکن با حجم بالا و گالن ها از  جمله دستگاه هایی است که با سرعت و دقتی بی نظیر بدون هدر رفت مواد در صنایع تولیدی مختلف برای پرنمودن ظروف از آب معدنی ، روغن ها، محصولات لبنی و .... استفاده نمود. استفاده از این دستگاه ها با توجه به کم نمودن پرسنل و پایین آوردن زمان تولید و بسته بندی از لحاظ اقتصادی به صرفه و بهینه می باشد.فروش دستگاه پرکن گالن 20 لیتری 

از آن جايي که گالن هاي 20 ليتري پر مصرف ترين نوع گالن ها براي نگهداري مايعات مي باشند و از اندازه مناسبي برخورداند سازندگان دستگاه هاي پر کن با استفاده از تخصص و دانش خود اقدام به ساخت دستگاه پر کن گالن 20 ليتري نمودند. دستگاه پر کن گالن 20 ليتري توانايي پر کردن تعدادي زيادي گالن را از مايعات مختلف در مدت زماني کوتاه را دارا مي باشد. اين دستگاه کار پر کردن را با سرعتي بالا و با دقتي مناسب انجام مي دهد، طوري که ذره اي از مايعات به بيرون ريخته نشود.
مايعات بسته بندي شده در گالن 20 ليتري ممکن است خوراکي مانند دوغ، آبميوه، آب معدني، عرقيجات يا غير خوراکي مانند روغن هاي صنعتي، سموم کشاورزي، الکل، تينر يا مواد شيميايي باشد.
از آن جايي که دستگاه پر کن گالن 20 ليتري براي مايعات مصرف مي شود قسمت هاي مختلف دستگاه از جنس استنلس استيل ساخته شده است تا در تماس با مايعات دچار زنگ زدگي و فرسودگي نشود. قیمت دستگاه پرکن گالن 20 لیتری

دستگاه پرکن گالن
دستگاه هاي پرکن بسته به نوع ظرف و نسبت به ظرفيت توليد آنها قابل طراحي مي باشند . لازم به ذکر است که اگر دستگاهي براي پر کردن چند نوع ظرف طراحي ميگردد بهتر است ظرف ها از لحاظ ابعادي اختلاف زيادي نسبت به يکديگر نداشته باشند. چرا که فرآيند تنظيمات دستگاه را براي پرکردن يکي از آن ظرف ها براي اپراتور دشوار مي نمايد. دستگاه پرکن گالن از ديگر توليدات اين شرکت بوده که استفاده از آن در خط هاي توليد با هزينه بسيار پايين و سرعت توليد بالا از محاسن آن است. اين ماشين براي پر کردن گالن هاي 20 ليتري توليده شده است.
دقت اندازه گيري حجم مواد با در صدهاي خطاي پايين به کمک لودسل، داشتن نمايشگر، سيستم ورود نازل به ظرف در هنگام تزريق و مکانيسم چکه گير نازل کار با اين گالن پرکن را بسيار ساده و آسان نموده است.

عملکرد دستگاه پرکن گالن
گالن را بر روي سيني لودسل دستگاه و در داخل فيکسچر مخصوص ظرف قرار داده و پدال را ميفشاريم . نازل به داخل گالن فرو رفته و پمپ با سرعت بالا شروع به تزريق ميکند تا وزن گالن به مقدار اوليه برسد سپس بصورت اتوماتيک دور پمپ کاهش پيدا ميکند تا دقت وزن گالن در زمان استوپ نسبت به مقدار تنظيم شده عمل نمايد . لازم به ذکر است که مقدار اوليه و مقدار نهايي وزن گالن به کمک نمايشگر قابل تنظيم ميباشد . سپس نازل بيرون آمده و چکه گيري صورت مي گيرد در اين حين گالن پر را برداشته و يه گالن خالي در جاي آن قرار مي دهيم .
شماره تماس واحد فروش مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.