فروش دستگاه قوطي پركن اتوماتيك پودري

خط بسته بندي ليبل زن و ليبل شيرينك

فروش دستگاه قوطي پركن اتوماتيك پودري

۱۰ بازديد

فروش دستگاه قوطي پركن اتوماتيك پودري،دستگاه‌هاي پركن در مدل‌هاي مختلف داراي ظرفيت‌هاي متغيري هستند. اين دستگاه پركن اتوماتيك پودري كه براي بسته بندي انواع پودرهاي غذائي و شيمايي و داروئي مناسب است گاه پركن پودري (Powder filling machine) به دستگاه پركن پودر گرانولي معروف است كاربرد دارد. اين دستگاه ها بدون در نظر گرفتن مكانيزم شان از نقطه نظر اتوماتيك؛ نيمه اتومات يا دستي بودن با سرعت و دقتي كه در تزريق مواد دارند، سبب افزايش ميزان توليد روزانه خواهند شد.

فروش دستگاه قوطي پركن اتوماتيك پودري 

  سيستم هاي تزريق با توجه به مواد و درصد خطا به كار گرفته مي شود سرعت پركردن دستگاه چند قوطي در دقيقه است و مي تواند ظروف چند گرمي را پر كند استفاده از دستگاه پركن مناسب، موجب بالا رفتن دقت و سرعت در روند توليد محصولات مي‌شود دستگاه‌هاي پركن پودري قابليت نصب ديگر تجهيزات لازم در خط توليد مثل تاريخ‌زن را نيز دارند.  دستگاه پركن ماردوني به دليل چرخش ماردون داخل مخزن آن، از چسبيدن اين مواد جلوگيري مي‌كند و آنها را به شكل پودري يكدست داخل محفظه يا كيسه پر مي‌كند. 

براي كسب اطلاع از دستگاه متناسب با نياز توليدي خود و طراحي دستگاه اختصاصي خود با مشاورين نهاد صنعت پيشگام البرز در ارتباط باشيد. تمام دستگاه هاي توليدي اين مجموعه با گارانتي 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه مي گردند.

مكانيزم كاركرد دستگاه هاي پركن پودري :


قوطي ها پس از چيده شدن بر روي نوار نقاله جلوي دستگاه پركن، به ترتيب پر مي شوند. پس از پر شدن بر روي ميز ترافيك جمع شده تا اپراتور دستگاه آن ها را به بخش درب بندي و پلمپ منتقل كند. ابتدا محصول را با با بالابر پودري به داخل مخزن اصلي قوطي پر كن كه از جنس استنلس استيل مرغوب و كاملا بهداشتي مي باشد انتقال داده و مواد پودري در مخزن با سيستم  كنترل plc محصول را به اندازه و وزن دلخواه براي بارگيري در ظرف بسته بندي هدايت مي كند. 

قوطي مورد نظر كه جنس آن مي تواند pet،شيشه اي،فلزي و يا مقوائي بوده براي پر شدن از مواد، بر روي نوار نقاله اي كه جلوي دستگاه پركن قرار داده شده است به صورت منظم چيده مي شود.دستگاه پركن پودرينوار نقاله دستگاه فوق با سيستم چشم الكتريكي فرمان را از دستگاه ميگرد و هر عدد قوطي براي بارگيري و پر شدن ازمواد، درست در نقطه مشخص از حركت باز مي ايستد تا مواد داخل آن به وزن تعيين شده توسط دستگاه قوطي پر كن، پر شده و نوار براي پر كردن قوطي بعد به حركت در مي آيد.

براي پركردن مواد خوراكي و صنعتي در قوطي هاي پلاستيكي، فلزي و شيشه اي از دستگاه قوطي پركن پودري استفاده مي شود. موادي همچون ادويه جات، چاي خشك، حبوبات، انواع پودرهاي شيريني پزي و گرانول هاي صنعتي به كمك سيستم پركردن اين ماشين قابل بسته بندي هستند.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خريد :

09129212294 مهندس مددخاني

09129593215 مهندس رهبري


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد